سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اقلیمـ رهایے

یا مَن یبَدِّل السَیئاتِ بالحَسنات ...

پیام تسلیت مقام معظم رهبری

    نظر

 پیام تسلیت مقام معظم رهبری : حادثه شیراز این جانب را مصیبت زده کرد.

بسم‌الله الرحمن الرحیم
حادثه غم انگیز و تأسف‌بار در کانون رهپویان وصال که به پرواز شهادت‌گونه‌ی جمعی از شیفتگان وصال دوست و زخمی شدن جمعی بیشتر انجامید، این جانب را مصیبت‌زده کرد. تسلای من به عزاداران این حادثه تلخ و نیز به آسیب‌دیدگان وعده پاداش الهی به صابران است که فرمود: اولئک علیهم صلوات من ربهم و رحمة.
از خداوند متعال صبر و سکینه برای دل‌های مصیبت‌ دیده، رحمت و غفران برای عزیزان درگذشته و شفای عاجل برای مجروحان مسألت می‌کنم و از مسئولان می‌خواهم که وظایف خود در پیگیری این حادثه را با اتقان و سرعت لازم انجام دهند.
والسلام علی عبادالله الصالحین
سید علی خامنه‌ای


شهدای واقعه بمب گذاری

    نظر

ادامه مطلب...

مراسم سومین روز شهادت مظلومانه شهدای بمب گذاری حسینیه سیدالشهداء

    نظر

روابط عمومی کانون فرهنگی رهپویان وصال،

زمان و مکان مراسم سومین روز شهدای بمب گذاری حسینیه سیدالشهداء (ع) را بدین شرح اعلام کرد  :
جمعه 30/1/1387 - از ساعت 15 لغایت 19
مکان : شیراز - بلوار پاسداران - حسینیه عاشقان ثارالله (ع)


پیام های تسلیت حضرت آیت الله حائری شیرازی و حضرت آیت الله دستغیب

    نظر

پیام های تسلیت حضرت آیت الله حائری شیرازی و حضرت آیت الله دستغیب:

حضرت آیت الله حائری شیرازی نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در پی حادثه بمب گذاری حسینیه ی سید الشهداء (ع) پیام زیر را صادر نمودند :


کلیک نمایید

همچنین حضرت آیت الله سید علی اصغر دستغیب نماینده اول مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری نیز پیامی به شرح ذیل صادر نمودند :


کلیک نمایید


زمان تشییع جنازه شهدا : سه شنبه 9 صبح

    نظر

روابط عمومی کانون فرهنگی رهپویان وصال شیراز زمان و مکان تشییع جنازه شهدای واقعه بمب گذاری حسینیه سید الشهداء (ع) را به شرح ذیل اعلام کرد :
زمان :‌ سه شنبه 27/01/1387 - ساعت 9 صبح
مکان : حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) به سمت گلزار شهداء


اعلام اسامی مجروحین بمب گذاری حسینیه

    نظر

اعلام اسامی مجروحین بمب گذاری حسینیه

طبق اعلام اورژانس ( 115 ) فارس اسامی مجروحین بمب گذاری حسینیه سیدالشهداء و بیمارستان محل مداوای ایشان به شرح زیر می باشد :

http://www.rahpouyan.net/index.php?mod=article&cat=siyasi&article=4297 

لازم به ذکر است شماره تلفن های 115 و 118 و 1820 و 111 آماده پاسخگویی به سوالات همشهریان گرامی پیرامون این بمب گذاری می باشند.

 


مصاحبه با حجت الاسلام انجوی نژاد پیرامون بمب گذاری در حسینیه سید

    نظر

کلیت این واقعه را جهت اطلاع مردم کشور عزیزمان و به دستور حضرت آیت الله حائری شیراز ی نماینده مقام معظم رهبری در استان فارس و امام جمعه محترم شیراز عرض می کنم :
دیشب بعد از سخنرانی، حدود ساعت 21:10 متوجه انفجاری در محل کانون شدیم و بعد از کارشناسی گروه های متخصص، به این نتیجه رسیدند که شخصی مواد منفجره را در زیر قفسه ای که مربوط به نمایشگاه معراج شهدا می باشد، قرار داده است. در این قفسه آثاری از شهدا من جمله لباس، پوتین، چکمه، کلاه آهنی، پوکه های خمپاره منور و پوکه توپ به عنوان گلدان استفاده شده بود که با انفجار این ها تبدیل به ترکش شده و متاسفانه منجر به جراحت شدید و شهادت جمعی از دوستانمان شد و در بررسی دقیق با توجه به اینکه در زیر قفسه، چاله ای ایجاد شده است معلوم گردیده که در آن مکان مواد منفجره کار گذاشته شده بوده است. و شدت انفجار به حدی بوده است که موج آن قفسه را به آسمان پرت کرده، به سقف حسینه زده و برگشت خورده است. لازم به ذکر است که این مواد منفجره در کیفی که در زیر قفسه بود، جاسازی شده بود.
در دیدار امروز بنده با آیت الله حائری نماینده مقام معظم رهبری در استان فارس در ساعت 7 صبح، ایشان بیاناتی را بیان نموده اند که که چکیده آن جهت اعلام به ملت عزیز ایران به شرح زیر است:
هیچ مواد منفجره ای در این نمایشگاه معراج شهدا وجود نداشته است و تمام قدرت این انفجار به این قفسه بوده است که به عنوان ترکش بعد از انفجار عمل کرده است. موج انفجار به قدری شدید بود که قفسه 600 کیلویی را پرتاب کرده است و نفراتی را قطعه قطعه کرده است و حدود 170 نفر را مجروح کرده است و در سقف حسینه شکاف عظیمی ایجاد کرده است که طبیعتا می توان نتیجه گرفت که مقدار مواد منفجره زیاد بوده است.