سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اقلیمـ رهایے

یا مَن یبَدِّل السَیئاتِ بالحَسنات ...

اینجا صاحب دارد

    نظر

سلام ای منتظران..
دیروز در هوای عزاداری حسین بودیم و امشب در عزای آخرین فرستاده ی الهی!
یکی از بازدید کنندگان حرفی را نوشته بودند که بنده را برای نوشتن این پست قانع کرد.
برخی برداشت های سطحی و ساده لوحانه ای از این وبلاگ که با یک آدرس مجزا .IR هم فعالیت میکند داشتند.
برداشتهایی که باید آنها را تصحیح کرد! این وب دردهای یک منتظر است! که در دنیای حقیقی هم سکوت نکرده و بصورت جدی از حق و حقیقت دفاع میکند! پس بنده از دنیای حقیقی فرار نکرده ام!
هرچند کار سختی است با کسانیکه معتقد به بی اعتقادی اند سخن از اعتقادات گفت!
حقیر با قرار دادن شعرهای شاعران هدف دارم کسانیکه از گوگل و از طریق سرچ آن آهنگ می آیند بصورت اتفاقی با اعتقادات مهدوی آشنا شوند!
بنده علاقه ای به تایید دیگران ندارم اما گاهی تکذیبهایی که صورت گرفته مخرب روحیه ی حقیر بوده است!
گاهی میگویم تعطیل کنم و بروم پی کار خودم اما حیف اختیارش دست من نیست!
اینجا صاحب دارد... خودش بیاید بگوید تعطیلش کن تعطیلش میکنم.
بنده فقط نویسنده ای کوچک هستم همین و بس. والسلام.