سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اقلیمـ رهایے

یا مَن یبَدِّل السَیئاتِ بالحَسنات ...

ضعف ایمان و غیبت

    نظر

به نام زیبایش سلام
سالهاست مینویسند سالها!
ولی من واقعا سالهاست مینویسم یعنی حداقل هشت سال ..
رنج میکشم چون وقت بحث با نادانان مردم تشخیص نمیدهند کدام نادانیم!
دلم میگیرد چون وقتی حرف از دین و بی دینی میزنم مردم نمیفهمند...
بیا بگذریم از این رنجهای... چرا وقتی کسی را نصیحت میکنی گوش نمیدهد؟
چرا تا آخر باید برود تا بفهمد حرفت درست بوده؟
به او میگویم غیبت نکن! نگو فلانی پولهایش باد آورده است!
میگوید دیده ام که میگویم!
حاج آقا مجتهدی میفرمودند: دیدی و میگی که میشه غیبت!
اگه ندیده بگی که میشه تهمت!

میگویم سرت می آید هاااا! نگو همه ی بلاهایش بخاطر پول حرامه!
میگه میدونم که میگم!
فردایش گره در کارش می افتد به بلایی مشابه گرفتار میشود!
میگویم گفتم نگو! خداوند ستار العیوب است!
تو آشکار کننده شدی؟ باز هم پافشاری میکند...
میگویم پس من هم با دیدن بلا بگویم مال تو حرام است؟
یا پولت باد آورده است؟
انگار مثلا با من دشمنی دارد اخمی میکند نامحسوس..
میرود... توی دلم میگویم خدایا محبوبیتم کم شد اما میدانم تو از من راضی شدی.
الحمدلله.. راستی! چرا اینروزها میگویند مال حلال را دزد نمیبرد؟
مگر دزد وقت دزدی به حلال و حرام فکر میکند؟
یک شاسی بلند متعلق به یک کلاهبردار و یک پراید متعلق به یک کارگر یا کارمند بیچاره!
دزد کدامش را میبرد؟ کدام راحتتر است؟
انگ نزنیم چون فلانی مالش حرام بوده دزد به مالش زده!
پناه ببریم به خدا از اینهمه افکار منفی!
خواهش میکنم کمی فکرتان را بشوئید!
کشمکش بین حق و باطل شدید تر از هر زمانی است!
برای خودمان و شما دعا میکنم به خود بیاییم. یا حق