سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اقلیمـ رهایے

یا مَن یبَدِّل السَیئاتِ بالحَسنات ...

نوشته اند پاییز تلخ است

    نظر

به نام زیبایش سلام

همین! حالم خوب است و دلم از هیچ چیز نگرفته...

فکر پاییزی ام که در راه است

نوشته اند پاییز خاطرات را برایت مرور میکند

پاییز دلت را میسوزاند پاییز غم دارد

پاییز با برگریزانش یادآور مرگ است

و اینکه هیچکس ماندنی نیست

منو تو هم یکروز پیر میشویم

هرکسی پاییزی دارد

زیر درختهایم ایستادم و خوب خیره شدم

شاید همین دیروز بود

کلی باهم حرف زدیم

2درخت چنار دارم و دو سپیدار و سنوبر

وقتی داشتم تشنگی شان را با آب دادن رفع میکردم

انگار در هر نسیمی به من لبخند میزدند

به درختهایم گفته ام عامل پاییز شدن دل بی محبتی است

من برایتان لبخند میزنم دلم پر از عشق شماست

بموقع هم که آبیاری تان میکنم قول بدهید این پاییز امسال

برگهایتان نریزد و سبز بمانید تا دنیا بفهمد عاشق که باشی

کاری نمیکنی عشقت پاییزی و خزانی شود!

عاشق که باشی تلاش میکنی هوا همیشه بهاری باشد.

هوای ابری و برگ ریزان مال فراق دیده هاست

نه عاشق های سرزنده و ... البته در هرفصلی زیبایی هست!

درختهای عزیزم در هوایتان بی قرارم. دوست دارم هنگامه ی ظهور

دست آقایم را بگیرم و با ذوق بیاورم همین ساختمان خودمان!

بگویم آقا میپسندی؟ درختهایم را خوب پرورش داده ام؟

گلهایم زیبا هستند؟ آقا... از من راضی هستی؟

اللهم عجل لولیک الفرج