سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اقلیمـ رهایے

یا مَن یبَدِّل السَیئاتِ بالحَسنات ...

9 حدیث از امام مهدی «عج»

    نظر

 امام مهدى علیه السلام :
من مایه امان اهل زمینم ؛ چنان که ستارگان مایه امان اهل آسمان اند .
 امام مهدى علیه السلام :
من یادگار خدا در زمین و جانشین و حجّت او بر شما هستم .
 امام مهدى علیه السلام :
چگونگى بهره مندى از وجود من در دوران غیبتم ، همچون بهره اى است که از خورشید مى برند ، آن گاه که ابر آن را از دیدگان نهان مى کند .
 امام مهدى علیه السلام :
منم که زمین را از عدالت لبریز مى کنم ، چنان که از ستم آکنده است .
 امام مهدى علیه السلام :
زمین از حجّتى آشکار یا نهان خالى نیست .
 امام مهدى علیه السلام :
هر یک از شما باید کارى کند که با آن به محبّت ما نزدیک شود .
 امام مهدى علیه السلام :
دختر رسول خدا (فاطمه) براى من سرمشقى نیکو است .
 امام مهدى علیه السلام :
خداوند محمّد را برانگیخت تا رحمتى براى جهانیان باشد و نعمت خود را تمام کند .
 امام مهدى علیه السلام در زیارت ناحیه مقدّسه :
هر صبح و شام بر تو گریه و شیون مى کنم و در مصیبت تو به جاى اشک ، خون مى گریم .