سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اقلیمـ رهایے

یا مَن یبَدِّل السَیئاتِ بالحَسنات ...

سایه های شوم

    نظر

حاملان شیطان گرایی
آورندگان شیطان پرستی به ایران شامل افراد و گروه های ذیل می باشند:
- تحصیل کردگان و سرخودگان اجتماعی در خارج از کشور که عمدتاً دچار خسارت و شکست های سنگین مادی و معنوی شده اند.
- فرزندان منافقین فراری، سلطنت طلب ها، مفسدان اقتصادی رژیم پهلوی که قبل و بعد از انقلاب موفق به فرار از کشور شدند.
- افرادی از خانواده های بسیار ثروتمند داخل کشور که عمدتاً دارای روابط خانوادگی و... با خارج نیز می باشند.
- جاسوسان سازمان اطلاعاتی و امنیتی آمریکا و رژیم صهیونیستی که با هدف استحاله ی فرهنگی وارد کشور شدند.
- فعالان حوزه ی هنر و موسیقی که با کشورهای دیگر علی الخصوص آمریکا، انگلیس، کانادا و استرالیا در ارتباط بوده و بنا بر دلایل حرفه ای و شغلی مسافرت های متعددی داشته اند.
اما نکته ی اساسی این است که حداقل 90% از افراد شاخص وارد کننده ی شیطان پرستی به ایران، فاقد تحصیلات دانشگاهی و خانواده ی سالم می باشند.

آشنایی با مراسم کلیسای شیطان پرستان
کلیسای شیطان در سال 1966 در شیکاگو توسط «آنتوان لاوی» بنیان گذاشته شد. لاوی خود را «اسقف اعظم کلیسای شیطان» می نامد و لقب، پاپ سیاه را برای خود برمی گزیند. در کلیسا قرار می گیرد اما اعمال غیر متعارفی را انجام می دهد.
اعمالی چون استفاده و نوشیدن خون، غسل تعمید با خون و استفاده از اجساد مردار حیوانات جزیی از شعائر آنها به شمار می رود. به بیان دقیق تر؛ زنای با محارم، تجاوز و سوء استفاده جنسی از کودکان در انظار عمومی، عریان شدن در میان جمع همراه با رقص آتش، همراهی با موسیقی دهشتناک و مدرن و استفاده از نمادهایی که گاهی صهیونیستی است، بخش دیگری از شعائر شیطان پرستان است.
استفاده از مشروبات الکلی، مواد مخدر و موادی که در زندگی مورد توجه نیستند و اکثراً ناپاک به شمار می روند در شیطان پرستی مباح است. در واقع در این آیین ناپاکی جایگزین پاکی می شود.
همچنین در این آیین هیچ گونه، حریم و یا خط قرمزی وجود ندارد. مسئولیت پذیری انسان نادیده گرفته می شود، همه چیز در زمان حال وجود دارد. مردان زن پرست، دختران تن پرست، چشمان هرزه بین و گام های هرزه پو.

موسیقی شیطان پرستان
گروه های شیطان پرست، راه های گوناگونی را جهت جذب افراد به کار می گیرند و اغلب از راه علایق عمومی وارد می شوند. موسیقی همواره به عنوان یک عامل مرکزی برای جذب جوانان و نوجوانان بوده است. توصیه ای که شیطان پرستان در مورد موسیقی، ناگزیر به انجام آنها هستند به شرح ذیل است: شنیدن آهنگ های تند، همواره با خشونت که وحشت و نفرت را با خود دارد.
موسیقی شیطان پرستان موسیقی دیوانه کننده ای است که در عین تندی و آسیب رسانی به مغز، القا کننده ی نفرت به شنونده و نهادینه کردن حس نفرت در وجود اوست. موسیقی ای که ریشه در موسیقی بی ریشه ی جاز دارد. جاز که از موسیقی Yiddish یهودیان گرفته شده، در همه ی زوایای ذهن جوان آمریکایی و... رخنه می کند، به طوری که مایکل جکسون یهودی را از تمام مقدسان کلیسا برتر می دانند. روزی گروه بیتل ها از سر مزاح اعلام کرده بود که از خدا نیز معروف تر است و امروز گروه های موسیقی شیطان پرست عملاً پرچم جنگ با خدا را برافراشته اند.
اهانت به ادیان به عنوان آزادی بیان در تصنیف های خوانندگان شیطان پرست ترویج و تبلیغ می شود.
شیطان پرستان موظفند همواره خشم و نفرت خود را به مسیح و سایر مقدسات اعلام دارند. آنان خوانندگان بسیار خشنی را که در صدایشان می توان غرش حیوانات وحشی را شنید، سمبل قدرت شیطان پرستی می دانند که کمبود و نیاز خود را با خشونت زیاد رفع می کنند.
در موسیقی هوی متال شیطان پرستان، راک و پاپ، متون کفرآمیز بسیاری یافت می شود.
در این ترانه ها مسیح با مواد مخدر مطابقت داده شده و برهنه بودن عیسی را با شهوات جنسی یکی دانسته اند. یکی از خوانندگان محبوب شیطان پرستان «مرلین منسون» نام دارد. او خواننده ی ضد مسیح است که دارای فلسفه ای منفی باف است. بعضی او را شیطان بزرگ می نامند و عده ای به او فرستاده ی شیطان می گویند. عقاید او که در موزیک هایش به نمایش درمی آید این است که انسان را موجود پست می نامد. او خود را خدا می داند و می گوید هرکس خدای خودش است او دشمن مسیح است. او در یکی از کنسرت هایش انجیل را پاره کرد. منسون در دیدار خود با آنتوان لاوی (مؤسس کلیسای شیطان) توسط لاوی عنوان کشیش را دریافت کرد.

چرا عده ای، از شیطان پرستان پیروی می کنند؟
انسان هایی که از درون، افسار گسیخته هستند و به آرامش درونی و آسایش بیرونی دست نیافته اند، به دنبال ملجا و جایگاهی برای جبران افسار گسیختگی خود هستند، شیطان پرستی بهترین ملجا و پناه برای این افراد است.
در شیطان پرستی همه چیز مجاز است، در این آیین سیاه، هر نوع لباس و پوشاک و هر نوع خوراکی مجاز است و هر نوع رفتار و ادبیاتی بدون محدودیت و بدون هیچ ساختار مشخصی آزاد است.
انسان افسار گسیخته ای که از محدودیت فراری است و مسئولیت اعمال خود را به هیچ عنوان نمی پذیرد، بهترین ملجا و پناهش شیطان پرستی است. شیطانی که از عالم تاریکی و عمق بدی و زشتی، ندا می دهد که: «آزادی مطلق و هر آنچه که می خواهید نزد من است. به سوی من بیایید بدون هیچ محدودیتی.» شیطان با شیپور انکار خودش، بسیاری از انسان ها را به سمت خود می کشد و موجب می شود تا شاخه ای در دین پژوهی تحت عنوان «شیطان پرستی» بوجود بیاید.

آشنایی با مراسم حج شیطان پرستان
آنچه در این قسمت می خوانید، نتیجه ی یک مشاهده ی عینی است که یکی از محققان انجام داده است.
«لالش»، نام روستایی در مرکز کردستان عراق است. این پرستشگاه همانند آتشکده ای بزرگ است که از سه قسمت تشکیل می شود: 1.شبستان 2.محوطه ی حیاط 3.صحن دوزخ (محلی که مراسم حج در آن برگزار می شود.)
طاووس ملک نزد یزیدیان همان شیطان است و آنها معتقدند که برآدم برتری دارد. آنها شورش شیطان و سجده نکردن او در برابر انسان را شورشی برحق می دانند. بخش مهم این مراسم، پرتاب دستمال به سنگ برجسته ای است که از دیوار غار بیرون زده است.
این مرحله اصلی ترین مرحله ی حاجی شدن است که با چشمان بسته از فاصله ی هفت متری دستمال سیاه بزرگی را به طرف سنگ پرتاب می کنند و هرکس سه بار موفق شود این عمل را انجام دهد حجش قبول است. در غیر این صورت باید دو روز بعد بازگردد و دوباره این عمل را انجام دهد.
بهتر است بدانید که: وضعیت فعلی شیطان پرستی در ایران در پنج بخش خلاصه می شود:

1. تحرک در اینترنت
وبلاگ نویسی، گفتگو در محیط یاهو و سایت ها، دریافت خبرنامه ها و ... ازجمله تحرکات اینترنتی شیطان پرستان ایرانی است که تاکنون نیز ادامه دارد.

2. ترویج نمادها
مغازه ها و اصناف فروشنده ی زیورآلات نقره ای، فروشگاه های پوشاک جوانان و بانوان علی الخصوص در شهر تهران وظیفه ی عمده ی ترویج شیطان پرستی در داخل کشور را برعهده دارند. در برخی موارد حتی می توان اظهار کرد که فروشندگان و مدیران کمترین اطلاع از محتوای عمل خود ندارند. همچنین گفتنی است برخی از چهره های مطرح موسیقی پاپ و متالیکا در تهران و شهرستان ها از طرق مختلف این نمادها را حمل، معرفی و به صورت مستقیم و غیرمستقیم به ترویج آنها می پردازند.
سایت ها و وبلاگ های فارسی زبان نیز نقش عمده ای را در گسترش و معرفی این نمادها ایفا می کنند.

3. ترویج متالیکا
گروه های موسیقی متالیکا همچون گروه «رامان» و گروه (PSD) که توسط «بابک خواجه پور، ژانو باغومیان، لویک یومیان و کارن آراکلیان اداره می شود به عنوان شاخصی از فعالیت رو به گسترش گروه های متالیکا قابل ذکر هستند.

4. پارتی های شبانه
پارتی های شبانه «رپرها»، جشن های فارغ التحصیلی و مهمانی های خاص دوستانه همواره به عنوان کانون فعالیت شیطان پرستان قابل ذکر هستند. در این مراسم هر بار گروهی از جوانان با انواع و اقسام مختلف اندیشه ها و ظواهر شیطان گرایی آشنا و یا جذب آنها می شوند.