سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اقلیمـ رهایے

یا مَن یبَدِّل السَیئاتِ بالحَسنات ...

دانشگاه بین المللی مهدویت در شیراز راه اندازی میشود

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز حجت‌الاسلام علیرضا حدائق در جلسه هماهنگی بنیاد مهدی موعود(عج) با اشاره به غربت حضرت مهدی(عج) در عصر حاضر اظهار کرد: کار زیربنایی درباره حضرت مهدی(عج) و ترویج گفتمان مهدویت، باید از خانواده‌ها آغاز شود و همه شیعیان وظیفه دارند که نام حضرت مهدی(عج) را احیا کنند.

رئیس بنیاد مهدی موعود(عج) فارس با بیان این‌که باید خود را تحت آزمون قرار داده و اگر امام زمان (عج) حضور یابند، مانند کوفیان دست از حمایت امام زمانمان برنداریم، خاطرنشان کرد: فرصت‌ها زودگذر بوده و تبلیغ برای مهدویت وظیفه همه است.

حجت‌الاسلام حدائق با اشاره به این‌که انتظار یک نهضت همگانی است، تصریح کرد: دل‌های عامه مردم به سوی معارف اسلامی و امام زمان(عج) متمایل بوده و این دل‌های آماده نیاز به یک جهت‌گیری صحیح دارند.

وی با بیان این‌که در این بنیاد فعالیت‌های خوبی در خصوص مهدویت انجام می‌شود، عنوان کرد: این مجموعه فرهنگی ردیف بودجه نداشته درحالی‌که کشور ما، کشور امام زمان(عج) بوده و این عدم تخصیص بودجه به مباحث مهدویت جای انتقاد دارد.

رئیس بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) فارس با اشاره به لزوم استفاده از فرصت مهدی یاوری اظهار کرد: رسانه‌های عمومی جامعه ما آن‌چنان که باید در خصوص مهدویت مایه نگذاشته و از این مقوله غفلت ورزیده‌اند.

حجت‌الاسلام حدائق با بیان این‌که نخستین دانشگاه بین‌‌المللی مهدویت در شیراز راه‌اندازی می‌شود، خاطرنشان کرد: این دانشگاه سند افتخاری برای سومین حرم اهل بیت(ع) بوده و در فضایی بیش از 15 هزار مترمربع زیر بنا به عنوان اسلامی‌ترین دانشگاه احداث شده و در آن خواهران از برادران در فضای جداگانه تحصیل می‌کنند.