سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اقلیمـ رهایے

یا مَن یبَدِّل السَیئاتِ بالحَسنات ...

شب های هشتم و نهم و دهم محرم 1440

    نظر

به نام زیبای خداوند سلام
محرم هرسال می آید و میرود و این تور الهی فقط آنهایی که دل به حسین داده باشند یا از راه خلاف برگشته باشند را صید میکند، بنگر، آیا از حرام دوری میکنیم؟ آیا برای حسین و ارزشهایی که بخاطرش جان امام فدا شد ارزش قائلیم یا نه؟ خودت میفهمی در خیمه گاه حسینی اذن ورود داری یا نه؟
هشتمین شب محرم را میهمان محفل حسینیه ی سید الشهدا بلوار دهخدا شدم و همراه دسته ی عزاداری اش راه افتادم و شام را هم مهمان این سفره بودم .
نهمین شب محرم را به مسجد صاحب الزمان شهرک گلدشت حافظ رفتم و دلم را راهی حریم امن کربلا کردم تا مگر به برکت این خیل عاشقان من را هم بپذیرند ، محفل خوبی بود و اگر صدای بلند باندها را نادیده بگیری انصافا رتبه ی بالایی میگیرد ، شام هم نذری دادند و میهمان سفره ی امام حسین بودم.
شب دهم یعنی عصر عاشورا را به یک عزای خانگی در نزدیکی دانشگاه پیام نور شیراز رفتم و کمی هم مداحی کردم ، دو دمه، حسین سرباز ره دین بود ، عاقبت حق طلبی این بود.. بر سر نی گفت سبط پیمبر الله اکبر ، الله اکبر ، تمام شد ، دهه ی اول محرم با مظلومیت خاصی به اتمام رسید.
خلاصه اینکه شب و روزها را به یاد غربت مهدی صاحب الزمان گذراندم و دلم میخواهد تسلیت این غم عاشورا را به محضر امامم بگویم.. آجرک الله بقیه الله فی مصیبت جدک.