سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اقلیمـ رهایے

یا مَن یبَدِّل السَیئاتِ بالحَسنات ...

پیام تسلیت به رهپویان

    نظر

پیام تسلیت دکتر کریم زارع معاون پارلمانی دانشگاه آزاد:

در پی حادثه انفجار در حسینیه سیدالشهدای کانون رهپویان وصال شیراز و شهادت دانشجوی دانشگاه آزاد:

عروج شهادت گونه تعدادی از دلباختگان و محبان ائمه معصومین (ع) را به پیشگاه حضرت ولی‌ عصر(عج)، مقام معظم رهبری، مردم متدین شهر شیراز و خصوصاً خانواده‌های داغدار این عزیزان تسلیت می‌گویم.
در ادامه این پیام آمده است: ضمن آرزوی شفای عاجل مجروحین و مصدومین این حادثه اندوهبار برای رهیافتگان به وصال و قرب الهی از جمله دانشجوی نمونه رشته مهندسی نفت دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز زنده‌یاد محمد مهدوی علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان معزز ایشان صبر جمیل و اجر جزیل از درگاه حضرت حق مسألت می‌نمایم. دکتر زارع.

_ _ _ _ _

- - - - -

سردار سرتیپ محمد اسدی، فرمانده پیشین لشکر 19 فجر:

من به عنوان نوکر رزمندگان، یقین دارم این عزیزان شهید فی سبیل الله هستند.

او با تجلیل از تلاش‌های حجت‌الاسلام سید محمد انجوی‌نژاد، مدیر کانون رهپویان وصال شیراز، در حفظ و اشاعه مسیر شهادت در جامعه، گفت: آرزوی همه ما شهادت است، اما آمریکا و اسرائیل می‌خواهند در این شهر بین 14 هزار شهید چند دستگی ایجاد کنند.
وی خطاب به خانواده‌های جان‌باختگان گفت: شما افتخار کنید که در این دنیای وانفسا که این همه دام برای فرزندان ما گذاشته‌اند، فرزندان شما در حسینیه و در حال عزاداری برای امام حسین(ع) و اهل بیت(ع) جان سپردند. این سند سربلندی ماست.
وی با تجلیل از حضور بی‌نظیر مردم در مراسم تشییع، خطاب به جوانان گفت: جای شهدای امروز را پر کنید و گنجایش حسینیه سیدالشهدا را چند برابر کنید و از این گونه حرکت‌ها نترسید.
فرمانده پیشین لشکر 19 فجر، خطاب به مسوولان استان فارس نیز گفت: از این نعمت بزرگ شهادت، برای وحدت بیشتر استفاده کنید و اجازه ندهید که دشمنان این نعمت را تبدیل به نقمت کنند. چه فرقی بین این شهدا و شهدای حرم امام رضا(ع) وجود دارد؟ هر دو در مسیر اهل بیت(ع) بوده‌اند. درود بر شرف این خانواده‌ها.
وی ادامه داد: دستان آقای انجوی‌نژاد را می‌بوسم که این جمعیت بزرگ را به سمت شهادت، صلاح، عزت و رستگاری رهنمون می‌کند. من به عنوان نوکر رزمندگان، یقین دارم این عزیزان شهید فی سبیل الله هستند. جوانان را به جرم عاشقی کشتن، سخت نیست. به خاطر اهل بیت(ع) ما را بکشید، اما اجازه نمی‌دهیم چادر از سر زنان و دخترانمان بردارند.
حجت‌الاسلام سید محمد انجوی‌نژاد نیز در سخنان کوتاهی گفت: در برابر خانواده‌ها و مردم شیراز اظهار شرمندگی می‌کنیم. قرارمان این بود اگر در باغ شهادت باز شود، اول خودمان برویم.
وی گفت: تا آخر عمر، صحنه تکه‌تکه شدن شهدا و یا حسین(ع) گفتن مجروحان را از یاد نمی‌بریم. پس از 20 سال صحنه دفاع مقدس بار دیگر تکرار شد.