سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اقلیمـ رهایے

یا مَن یبَدِّل السَیئاتِ بالحَسنات ...

عهد شیطان

خوش بحال کسی که روز قیامت زیر هر گناهی یک توبه برایش ثبت شده باشد!
شیطان هزاران سال عابد بود بدون بصیرت! نوشتند «کسی قرار است شیطان شود»
شاگردانش را فراخواند و برایشان دعا کرد گفت خدایا اینان را از نافرمانی الهی دور نگه دار!
یادش رفت برای خودش دعا کند! بدون تشبیه مثل ما!
ما که نوشته های زیبایی داریم همه را هدایت میکنیم اما خودمان...
ما نویسندگان متون دینی و اخلاقی که همه را نصیحت میکنیم!
چرا خودمان ...!؟
حالا برخی از ما انسانها یکدیگر را شیطان خطاب میکنیم!
کار بسیار احمقانه ای است! حرف زشتی است!
شیطان تمام وجودش نافرمانی است!!!
من و تو فقط گناه کردیم و توبه!
نه من شیطانم نه تو!
نمیدانی خدا امثال ما را چه میخواند؟
فکر میکنی خدا توبه کاران را دشمن است؟
ما توابیم! و خداوند توابین را دوست میدارد!
دوست داشتن! حس قشنگی نیست؟
خدا به تو بگوید: منه خدا دوستت دارم!!!
کم چیزی است؟
حالا هی چپ میروی راست میروی بگو شیطان!
هی بگو فلانی شیطانی است!
هیچ انسانی شیطانی نیست!
به نظر من فقط از توبه دور شده است!
خدای من که مهربان تر از این حرفهاست...
خدای تو چطور؟ نکند خدایمان فرق دارند؟